more-vertical جستجو در

خانه

دسته بندی

سبد خرید

حساب کاربری

قوانین و مقررات سایت

قوانین و مقررات استفاده از فروشگاه اینترنتی کافه دنتیست

استفاده شما از فروشگاه اینترنتی “کافه دنتیست ” و سفارش كالا از این پایگاه به معنی توافق کامل شما با شرايط و ضوابط ذیل تلقی می گردد:

نحوه استرداد وجه:

در صورتی که قبل از ارسال کالا باشد، ظرف 24 ساعت به حساب مشتری باز گردانده می شود و در صورتی که کاربران جنسی را مرجوع نمایند پس از دریافت مرسوله ارسالی و بررسی سلامت کالا ظرف 24 ساعت وجه پرداختی به حساب مشترین عودت داده می شود.

مدت زمان تحویل:
زمان رسیدن ارسال‏‌های خارج از تهران پس از تحویل به پست یا تیپاکس، بر اساس محدوده جغرافیایی از 24 تا 72 ساعت متغیر است، بنابراین روز رسیدن سفارش با توجه به خدمات پستی و تیپاکس مشخص است اما ساعت آن را نمی‏‌توان به طور دقیق تعیین کرد. درباره ارسال اکسپرس، شما می‏‌توانید بازه زمانی مناسب برای تحویل گرفتن سفارش خود را هنگام ثبت آن سفارش در مرحله آدرس و شرایط ارسال، اعلام کنید.
کافه دنتیست همه تلاش خود را می‏‌کند تا سفارش حدود ساعت درخواستی به دست شما برسد. با وجود این به دلیل مسایل مختلف مانند برنامه زمان ‏بندی ارسال در کافه دنتیست و مشکلات ترافیکی، وعده تحویل دادن کالا راس ساعت خاص برای کافه دنتیست مقدور نیست.
روند مرجوعی کالا و نحوه فسخ

خدمات:
برای مرجوع کردن کالا کافی است ابتدا با پشتیبانی از طریق شماره تلفن واتس آپ مندرج در وبسایت هماهنگی لازم را انجام داده و پس از اخذ آدرس جهت ارسال کالا از طرف مشتریان و تحویل کالای مرجوعه به مجموعه کافه دنتیست ظرف 24 ساعت وجه پرداختی به حساب مشتریان واریز خواهد شد.
برای فسخ خدمات نیز در صورتی که کالا ارسال نشده باشد ظرف 24 ساعت وجه پرداختی به آنها عودت داده خواهد شد و در صورتی که پس از ارسال کالا باشد همانند نحوه مرجوعی کالا که در بالا به آن قید شده است، عمل خواهد شد.
شایان ذکر است کافه دنتیست پس از بررسی صحت و سلامت کالای مرجوعی با لحاظ پروتکل های بهداشتی منطبق با قوانین وزارت بهداشت جمهوری اسلامی ایران، نسبت به عودت کالا و وجه پرداختی اقدام می نماید.


ساعت پاسخگویی:
از ساعت 8 صبح الی 19 عصر


نحوه پرداخت وجه:
همگی کاربران کافه دنتیست می‌توانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب در سایت کافه دنتیست، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنند. همچنین امکان واریز بانکی یا واریز کارت به کارت به شماره حساب‏‌های اعلام شده در سایت کافه دنتیست برای همه کاربران وجود دارد. در صورتی که آدرس تحویل سفارش، یکی از شهرهای تحت پوشش تحویل اکسپرس کافه دنتیست باشد، مشتریان می‌‏توانند هزینه را هنگام تحویل سفارش، در محل به صورت نقدی یا از طریق دستگاه کارتخوان سیار پرداخت کنند.

شیوه حمل:
در حال حاضر فقط سفارش‌هایی که در محدوده‌های زیر در شهر تهران قرار دارند امکان ارسال توسط ماموران توزیع سفارش کافه دنتیست را دارا هستند و سایر محدوده‌ها از طریق پست پیشتاز یا تیپاکس ارسال می‌شوند:

از سمت شرق: تا سه راه آزمایش (بعد از سه راه آزمایش، اگر آدرس از مسیر خیابان دماوند نباشد مانند آدرس‌های به سمت حکیمیه و خود حکیمیه ارسال با پیک مقدور است)
از سمت غرب: بزرگراه همت (منطقه 22) تا شهرک باقری، آزاد شهر و پیکان شهر تا کیلومتر 14 جاده مخصوص کرج و جاده قدیم کرج
از سمت جنوب: تا بزرگراه آزادگان به استثنای شهرری و دولت آباد از سمت خاوران تا شهرک مشیریه (برای خود شهرک مشیریه مقدور است). مناطق جاده بهشت زهرا، باقرشهر، واوان، پالایشگاه ، نیروگاه برق، قیامدشت، شهرک صنعتی عباس آباد در محدوده تحویل از طریق تحویل اکسپرس کافه دنتیست نیستند.

نحوه پشتیبانی و خدمات پس از فروش:
کافه دنتیست برای کلیه محصولات خریداری شده از طریق سایت، 7 روز فرصت برای بازگرداندن کالا در نظر گرفته است.شرط استفاده از این فرصت ،فقدان هرگونه آسیب فیزیکی به کالا یا بسته بندی آن است .

عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب سایت است.

قوانین و مقررات مربوط به رعایت حریم شخصی:
شرکت ایکاد سپنتای بین الملل متعهد است از تمامی اطلاعات مادی و معنوی وارد شده توسط کاربران سایت، حفاظت نموده و از انتشار آنها جلوگیری نماید.

تماس با ما
مشتریان می توانند از طریق تلفن های موجود، همچنین از طریق پیج اینستاگرام با ما در ارتباط باشند
تلفن ثابت : 02166380269
تلفن همراه : 09914589879

آدرس پیج اینستاگرام : cafedentistcom

قوانین و مقررات
کافه دنتیست در هیچ نقطه‌‌ای از کشور نماینده فروش یا خدمات پس از فروش ندارد. کلیه سرویس‌‏ها و تراکنش‏‌های مالی و خدمات فروش قابل ارائه کافه دنتیست از طریق دفتر مرکزی تهران که آدرس آن در وب سایت مندرج است پردازش می‏‌شود. لطفاً در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این دست، مراتب را جهت پیگرد قانونی از طریق ایمیل [email protected] به کافه دنتیست اطلاع دهید.

توجه داشته باشید که در حال حاضر کافه دنتیست در شهرهای تحت پوشش تحویل اکسپرس، تنها خدمات ارسال و تحویل سفارش را از طریق مراکز توزیع و پخش خود انجام می‌دهد و برای خرید تنها باید به وب سایت کافه دنتیست مراجعه و سفارش خود را ثبت کرد.

کافه دنتیست فقط یک فروشگاه اینترنتی نیست , یک رسانه و همراه شماست.

نحوه ثبت شکایات مصرف کنندگان:

کاربران می توانند شکایات خود را نسبت به کیفیت خدمات، از طریق آدرس ایمیل [email protected] و یا شماره واتس آپ 09914589879 ثبت نمایند